Fiat 126p 650 E, 1985 r.
Drugi samochód redakcyjny, cały czas znajduje
się w przebudowie.
SILNIK / WYDECH
- tłumik szmerów ssania zastąpiony prostą rurką z 600-tki
ZAWIESZENIE / HAMULCE /
KOŁA
- aluminiowe felgi
4x12"
STYL
- drzwi z lat '70-tych z chromowanymi 'rączkami' do uchylania trójkątnych
szybek
- gumowe listwy ochronne z lat '70-tych
- tylna klapa z '76 roku + znaczki z wersji Bambino
- osłona wlotów powietrza na tylnej klapie
- białe przednie kierunkowskazy
- chromowane zderzaki z gumowymi odbijakami
- chromowane wycieraczki
- poszerzenia wlotów powietrza
- pokrywa zaworów i rurka łącząca gaźnik z filtrem powietrza polakierowane
na czerwono
WNĘTRZE
- sportowe fotele firmy Inter-Groclin
- sportowa kierownica 3-ramienna, o średnicy ok. 28 cm
- włoski prędkościomierz wyskalowany do 130 km/h
- obrotomierz
- beżowa tapicerka drzwi z chromowanymi listwami
- beżowe tylne boczki
- beżowa tapicerka deski rozdzielczej
- beżowe klapki przeciwsłoneczne
- beżowa półka pod tylną szybą
- beżowe wykładziny podłogowe
Lipiec 2005:
Lipiec 2004:
Sierpień 2003
(po złożeniu):
Sierpień 2003
(prosto po malowaniu):
Lipiec 2003:
Czerwiec
2003:
Lipiec 2002:
Przez tydzień
gościła u mnie w aucie strumienica Magsportu (Lipiec 2002):
Czerwiec
2002:
Aktualne
drzwi jeszcze przed montażem:
Maj 2002 (po
wizycie u blacharza):
Kwiecień 2002
(stan pierwotny):
góra strony
STRONA GŁÓWNA
| UAKTUALNIENIA | ARTYKUŁY |
LITERATURA |
SKLEP | KSIĘGA GOŚCI |
FORUM |
LINKI |