Fiat 126p 650 S, 1980 r.

Samochód redakcyjny, cały czas znajduje się w przebudowie.

SILNIK / WYDECH
- strumiennica dolotu Michael
- świece 4-ro elektrodowe BOSCH Super 4 WR78G
- tłumik Wupex/Michael, z podwójną końcówką

ZAWIESZENIE / HAMULCE / KOŁA
- zawieszenie/układ hamulcowy od modelu FL
- sprężyny zgniecione do 19,5 cm
- resor wyklepany do 12,5 cm + dołożone 1 pióro
- japońskie amortyzatory KYB Premium
- aluminiowe felgi AMIL 5J13; opony: przód - 135/70 R13, tył - 165/55 R13

STYL
- spoiler pod przednim zderzakiem (lakierowany na kolor auta)
- białe przednie kierunkowskazy
- halogeny WESEM 18 cm
- dodatkowe lampy dzienne
- drzwi od modelu el
- tylne lampy od el
- czarne tylne kierunkowskazy
- tylne skrzydło (lakierowane na kolor auta)
- żółte chlapacze firmy Jacky
- zapinki Sparco na tylnej klapie
- czerwone stroboskopy
- z przodu czerwone logo "Fiat" z Fiata 132

WNĘTRZE
- fotele kubełkowe firmy Bi-Marco
- pasy szelkowe, 3punktowe, Schroth
- klatka bezpieczeństwa (z czym wiąże się brak tylnej kanapy)
- sportowa kierownica Abarth o średnicy ok. 28 cm
- obrotomierz
- wszystkie zegary - białe tarcze (wykonane własnoręcznie)
- aluminiowe rygle, gałka zmiany biegów, nakładka na hamulec ręczny, nakładki na pedały  - firmy Jacky
- konsola środkowa wyłożona aluminium
- włączniki świateł i ogrzewania stylizowane na rajdowe
- skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów (wykonany własnoręcznie)

Sierpień 2004 (po remoncie):

Marzec 2004 (po pożarze silnika):

Marzec 2003:

Lipiec 2002:

Czerwiec 2002:

Wrzesień 2001:

Sierpień 2001:

Lipiec 2001:

Grudzień 2000:

A tak było na samym początku:

góra strony

STRONA GŁÓWNA | UAKTUALNIENIA | ARTYKUŁY | LITERATURA | SKLEP | KSIĘGA GOŚCI | FORUM | LINKI